неділю, 11 березня 2018 р.

Літературно-музичне свято


     11 березня, з нагоди 204-ї річниці з дня народження Т.Г. Шевченка в Тисменичанському будинку культури    відбулося  літературно-мистецьке свято «Великий син великого народу».
     Про сина кріпака, змалку сиротілого, талановитого юнака, що не мав змоги розвинути свій талант художника, але який став Світочем українського народу, розповідали ведучі зазоду. Програма Шевченківського свята була насичена поезією, піснями, музично-літературними композиціями.
Вокальний ансамбль дівчат виконував пісні на слова Шевченка «На розпутті кобзар сидить», « Тече вода в синє море», «Вітре буйний». Квартет дівчат виконав пісні «Зоре моя вечірняя» та «Вітер з гаєм розмовляє». Квартет хлопців виконував пісні «Думи мої, думи мої». «Ой літа орел» «Наш отаман Гамалія».У виконанні Белей Т.- директора БК- прозвучала пісня «Вітер з гаєм розмовляє».  Мандзюк Віола заспівала пісню «Породила мати сина», Степіна Анастасія «Така її доля», Федорів Надія «Ой одна я одна». Уривок з поеми «Сон» продекламувала Возна Яна. Шевченкові вірші звучали з уст Федорів Н., Ткачука Д. та художнього керівника Федорів Я. На завершення свята Усі учасники виконали пісню «Заповіт». Прикрашала зал книжково-ілюстративна виставка «Живописних справ майстер» оформлена прцівниками сільської бібліотеки.
      Скільки часу минуло та мабуть, не знайдеться в Україні жодної людини, яка у своєму житті хоча б раз не перегорнула сторінок «Кобзаря» Тараса Шевченка. Але і до сьогодні, через стільки десятиліть, його твори хвилюють та тривожать наші душі.











Немає коментарів:

Дописати коментар