четвер, 6 грудня 2018 р.

Квест - гра


     Здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Якщо людина не здорова, то якість життя у неї погіршується. Часто буває що люди самі собі скорочують життя в результаті легковажного ставлення до свого здоров’я. Здоровий спосіб життя особливо важливий для дітей - бо організм ще росте і формується. Якщо  не піклуватися про здоров’я змалку , то можна придбати хвороби, які залишаться на все життя.
     5 грудня, у рамках проекту «Здорові діти – здорова нація», з учнями 6-Б класу (класний керівник Яцко Наталія Ярославівна)  провели квест – гру «Ми обираємо здоров’я». За допомогою сліпого жеребкування учні поділились на дві команди. У процесі гри діти проходили різні стації. «Корисні і шкідливі звички» - команди по черзі називали якнайбільшу кількісь спочатку корисних, а потім шкідливих звичок. «Ранкова зарядка» - включала показ улюблених елементів ранкової зарядки учнів. На стації «Загадки і прислів’я» - команди розгадували загадки та складали з двох частин прислів’я про корисні продукти харчування. У завданні «Допиши правильні слова» треба було вписати пропущені слова у віршах про здоров’я. За правильні відповіді учні отримували загадкові літери. Обидві команди активно попрацювали і отримали хороші показники. Результатом гри було створення плакату «Ми обираємо здоров’я». Для цього їм знадобилися зароблені загадкові літери та вирізані форми їхніх рук. Учні переконались, що їхнє здоров’я в їхніх руках. На вирізках записали основні умови здорового способу життя.
     Для того щоб якомога більше зацікавити дітей вести здоровий спосіб життя бібліотекарі підготували для них цікаві розповіді та неймовірні факти про організм людини. Книжково - ілюстраційна виставка «Щоб здоров’я добре мати – слід про нього змалку дбати» підкреслювала важливість правильного, здорового, красивого способу життя.







                  





Немає коментарів:

Дописати коментар